Regulamin świadczenia usług

 

 

1. Definicje:

a. Firma:

Edu Help Danuta Legucka

Ul. Niklowa 8/5

53-435 Wrocław

NIP: 894-263-01-07

b. Użytkownik: Osoba korzystająca z usług szkoleń online oferowanych przez Firmę.

c. Platforma: Strona internetowa lub aplikacja mobilna dostarczająca usługi szkoleń online.

2. Zakres usług:

a. Firma świadczy usługi szkoleń online na zasadach określonych w umowie zawartej z Użytkownikiem.

b. Zawartość szkoleń, warunki uczestnictwa oraz opłaty są określone indywidualnie w umowie z Użytkownikiem.

3. Rejestracja i konto Użytkownika:

a. Użytkownik korzysta z usług za pomocą indywidualnie nadanego mu konta, za pomocą którego może logować się do swojego Panelu Użytkownika, skąd pobiera przeznaczone dla niego materiały. Użytkownik zobowiązany jest do prawdziwego i kompletnego podania danych podczas procesu rejestracji.

b. Każdy Użytkownik jest odpowiedzialny za zachowanie poufności swojego hasła.

c. Firma zastrzega sobie prawo do zablokowania konta Użytkownika w przypadku naruszenia postanowień Regulaminu.

4. Opłaty

a. Ze względu na możliwość wyboru indywidualnych pakietów dostosowanych do potrzeb każdego Użytkownika, opłaty za usługi edukacyjne są określone kosztorysowo i podane w umowie z Użytkownikiem.

b. Użytkownik zobowiązany jest do terminowej opłaty zgodnie z warunkami umowy.

5. Płatności:

a. Sposób płatności za usługę jest określony w umowie z Użytkownikiem.

b. Cena za usługę/pakiet usług  jest ustalana kosztorysowo i nie podlega zmianie z wyjątkiem sytuacji losowych, na które Strony nie mają wpływu. Szczegółowe warunki są określone w umowie z Użytkownikiem.

c. Użytkownik rozlicza się z Serwisem w momencie, gdy jego zamówienie/pakiet szkoleniowy jest gotowy do pobrania - data podana w umowie z Użytkownikiem. Rozpoczęcie streamingu wiąże się z koniecznością opłacenia usługi.

d. Płatności można dokonywać wyłącznie bezgotówkowo, przelewem na konto bankowe wskazane w umowie.

5. Zasady korzystania z usług

a. Szczegółowy zakres i przedmiot usług zawiera indywidualna umowa z Użytkownikiem. Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania zasad określonych w umowie i Polityce prywatności oraz postanowień Regulaminu.

b. Zakazane jest udostępnianie treści materiałów edukacyjnych i szkoleniowych osobom trzecim bez zgody firmy, w szczególności wykorzystanie sprzeczne z prawem oraz ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych

c. Firma zastrzega sobie prawo do usuwania treści naruszających przepisy prawa lub zasady dobrego wychowania.

6. Prawa i obowiązki Stron:

a. Firma zobowiązuje się świadczyć usługi z należytą starannością i zasadami wskazanymi w umowie z Użytkownikiem

b. Użytkownik zobowiązuje się korzystać z usług zgodnie z przepisami prawa i zasadami etyki.

c. Strony zobowiązane są do powiadomienia się nawzajem o wszelkich zmianach danych kontaktowych.

7. Prawo do wycofania się z umowy:

a. Użytkownik ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty jej zawarcia, zgodnie z przepisami dotyczącymi praw konsumenta, pod warunkiem, że nie rozpoczął pobierania elektronicznego materiałów edukacyjnych. Rozpoczęcie streamingu daje dostęp do całego pakietu edukacyjnego, przyjmuje się zatem, że w momencie jego rozpoczęcia Użytkownik skorzystał z usługi.

b. W przypadku udzielenia przez Użytkownika zgody na natychmiastowe wykonanie usługi, ze względu na charakter świadczenia umownego o właściwościach określonych przez Zamawiającego w złożonym przez niego zamówieniu, jak również z uwagi na charakter zamówienia nie podlegający zwrotowi lub możliwości zbycia innym podmiotom (spersonalizowana usługa edukacyjna wymagająca indywidualnego przygotowania materiałów dla Użytkownika) na podstawie art. 38 ust. 1,3,9 i 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Dz. U. 2014 poz. 827 użytkownik traci prawo o ustąpienia od umowy w trybie 14 dni od jej zawarcia

8. Warunki reklamacji

a. Reklamacje są rozpatrywane na podstawie dokumentu "Warunki gwarancji" stanowiącego załącznik do umowy. Podstawą do złożenia reklamacji jest niezgodność wykonania usługi z zamówieniem, którego przedmiot i zakres świadczonych usług zawiera formularz zamówienia będący również załącznikiem do umowy. Reklamacje można składać wyłącznie w formie pisemnej na adres e-mail edu.help@cyberia.pl. Zasadność reklamacji jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. O wyniku postępowania Klient zostanie poinformowany mailowo.

b. W pozostałych przypadkach zastosowania mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W razie wątpliwości wszelkie spory wynikłe z umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Firmy.

9. Postanowienia Końcowe:

a. Firma zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, o czym Użytkownicy zostaną poinformowani na stronie internetowej.

b. Wszelkie spory wynikłe z umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Firmy.

c. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z chwilą opublikowania na Platformie.

 

Edu-Help

Edu Help

NIP: 894-263-01-07

Edu-Help